دیدار صمیمی جمعی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه  

دیدار صمیمی جمعی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، عصر روز یکشنبه یازدهم خرداد ماه سال جاری جمعی از بازنشستگان دانشگاه با حضور در دفتر دکتر علی رشیدی‌ پور سرپرست دانشگاه، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با هدف تجلیل از خدمات ارزشمند بازنشستگان و بررسی مسائل و دغدغه‌های آنان برگزار شد، دکتر پیمان رئیس عبداللهی مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه نیز حضور داشت. 

در این دیدار، بازنشستگان حاضر ضمن تبریک انتصاب و خوش آمدگویی به دکتر رشیدی‌پور، به بیان بخشی از تجربیات کاری خود در دوران فعالیت در دانشگاه پرداختند و خواستار توجه بیش از پیش به امور رفاهی و درمانی این قشر مهم شدند و همچنین برخی از مسائل موجود را مطرح کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این نشست صمیمی با تأکید بر نقش بی‌بدیل بازنشستگان در پیشرفت دانشگاه، اظهار داشت: تجربیات و تلاش‌های شما عزیزان، سرمایه‌ای ارزشمند برای مجموعه دانشگاه است و بر خود واجب می‌دانیم که همواره از نظرات و دیدگاه‌های شما بهره‌مند شویم.

دکتر علی رشیدی‌پور افزود: تلاش خواهیم کرد تا در چارچوب امکانات موجود، حمایت‌های لازم در حوزه رفاه، درمان و امور فرهنگی برای بازنشستگان محترم فراهم و ارتباط میان دانشگاه و جامعه بازنشستگان حفظ و تقویت شود.

 

 

  • کد خبر : 56273
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *